بهترین شرکت های طراحی جرثقیل دروازه

جرثقیل دروازه ای یکی از انواع جرثقیل است که کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. طراحی و ساخت جرثقیل دروازه ای یکی از مواردی است که باید به آن توجه زیادی شود و در صورتی که به درستی انجام نشود نه تنها خسارات و زیان های مالی و جانی غیرقابل جبرانی خواهد داشت بلکه مانع انجام کار نیز خواهد شد. در ادامه به معرفی بهترین شرکت های تولید کننده و طراحی جرثقیل دروازه ای خواهیم پرداخت:

بهترین شرکت های طراحی جرثقیل دروازه

1) شرکت جرثقیل شاهین سازه

شرکت شاهین سازه با تجربه بیش از 20 سال یکی از معتبرترین تولید کنندگان و طراحان انواع جرثقیل است که از تیم متخصصان و مهندسان با تجربه تشکیل شده است. طراحی جرثقیل دروازه ای در شاهین سازه توسط پیشرفته ترین و به روز ترین نرم افزارهای موجود صورت می گیرد و در ساخت جرثقیل ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده است. شما عزیزان می توانید از سراسر ایران برای سفارش طراحی و ساخت انواع جرثقیل مانند جرثقیل دروازه ای و همچنین مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص به سایت شاهین سازه مراجعه فرمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت: https://shahin-sazeh.ir

شماره تلفن:   ۰۹۱۲۷۷۸۸۴۸۷     ۰۲۱۶۵۹۶۰۰۶۷         ۰۹۱۲۱۴۳۸۷۴۲

آدرس شرکت جهت مراجعه حضوری: اتوبان تهران – ساوه، خروجی شهریار، شهرک الورد، خیابان کشاورز، شرکت شاهین سازه.

نمونه تعدادی از شرکت هایی که شرکت جرثقیل سازی شاهین سازه مفتخر به همکاری با آن ها بوده است عبارتند از: ایران خودرو، پاور دیزل آسیا، مالیبل سایپا، یاتاق بوش، پاکمن، صنایع تولیدی اشتاد، لاستیک سازی سهند و بسیاری از شرکت ها و کارفرماهای دیگر که اعتماد همه ی این عزیزان سرمایه شرکت شاهین سازه است.

 

2) شرکت مهندسی کارین

شرکت مهندسی کارین یکی از شرکت های با تجربه در زمینه جابه جایی مواد و قطعات و سازه های فلزی است و بیشترین تمرکز خود را روی طراحی و ساخت جرثقیل گذاشته است. این شرکت از کادری توانمند و دانش فنی برخوردار بوده محصولاتش را با کیفیتی مناسب ارائه می دهد.

آدرس سایت: https://karincranes.com

شماره تلفن: 02144426267

آدرس: کرج، شهرک صنعتی بهارستان، خیابان رباط ماشین

3) شرکت جرثقیل سازی پل صنعت فلز

شرکت پل صنعت فلز یکی از سازندگان و طراحان با سابقه انواع است و همواره کیفیت را در الویت کار خود قرار داده است.

آدرس سایت: https://www.psfcrane.com

شماره تلفن: 02166810081

آدرس: تهران، کیلومتر 5 جاده قدیم، خیابان 17 شهریو، نرسیده به چهار راه سرحدی، پلاک 282

 

4) شرکت سپانو کران تدبیر

شرکت سپانو با بیش از یه دهه فعالیت مستمر و مبتنی بر استانداردهای روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت جرثقیل دروازه ای یکی دیگر از تولید کننده های محبوب است.

آدرس سایت: http://sepanocrane.com

شماره تلفن: 02122904042

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، خیابان کوشا، خیابان ساسانی پور، پلاک ۹، واحد ۸

5) شرکت کرین صنعت تهران

کرین صنعت فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت از دهه هشتاد آغاز کرده است و در تلاش است جهت رشد و اعتلای کشور قدم بردارد.

 آدرس سایت: https://cranesanat.ir

شماره تلفن: 09122259552

آدرس: تهران، بعد از شیر پاستوریزه، مجتمع تجاری پارس حمید پلاک ۹

6) شرکت بازرگانی دوبرال صنعت

شرکت دوبرال صنعت فعالیت خود را در سال 1385 در راستای قوانین صنعت، معدن و تجارت و در زمینه فروش ماسین آلات عمرانی و معدنی آغاز کرد و واردات ماشین آلات و انواع جرثقیل ها را به طور تخصصی انجام می دهد.

آدرس سایت: https://www.dobralsanat.com

شماره تلفن: 21885740570

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار خوردین، بالاتر از تقاطع ایران زمین، ساختمان دوبرال، طبقه ۲ واحد ۲۰۴

7) شرکت فراصنعت البرز

شرکت فراصنعت البرز یکی از فروشنده های محبوب انواع ماشین آلات عمرانی، معدنی و قطعات یدکی می باشد و با چندین سال سابقه در زمینه واردات و عرضه انواع ماشین آلات مانند جرثقیل ها فعالیت می کند.

آدرس سایت: https://alborzfarasanat.ir

شماره تلفن: 02166688600

آدرس: تهران، آذری، 45 متری زرند، بعد از سه راه نیروی هوایی، پاساژ راهسازان، پلاک 10

به طور کلی شرکت ها و تولید کننده های زیادی اقدام به طراحی جرثقیل دروازه ای کرده اند و این کار نیازمند توجه زیادی است و درصورتی که استانداردهای لازم رعایت نشود ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری بشود و برای این کار لازم است از تولیدکنندگان و طراحان با سابقه و معتبر نظیر شاهین سازه کمک و مشورت بگیرید.