خرید ضایعات برنج | خریدار ضایعات برنج


خریدار ضایعات برنج

خریدار ضایعات برنج توسط شرکت خرید ضایعاتی علی عبدی یک شرکت تخصصی و حرفه ای برای خریدار ضایعات برنج در تهران و ایران می باشد که دارای تیم تخصصی و با تجربه در بازار خرید و فروش ضایعات برنج می باشد که سابقه چندین سال و طولانی‌ مدت در بازار خرید و فروش ضایعات دارد و به تمامی شرکت ها و کارخانه ها و تولید ها کمک می کنند تا فروش ضایعات برنج شان را با قیمت به روز و به صرفه انجام دهند.

ضایعات برنج

ضایعات برنج

خریدار عمده ضایعات برنج

بهترین خریدار عمده ضایعات برنج ، شیرآلات و کلیه فلزات رنگی خرید در کلیه نقاط ایران با یک تماس

خرید در محل شما ، بالاترین قیمت بازار ، تسویه نقدی در مح لانتقال سریع با پرسنل مجرب و با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه خرید ضایعات .

ما جزو بهترین خریدار ضایعات در کشور هستیم با بالاترین قیمت: خریدار انواع ضایعات با بهترین قیمت از سراسر کشور ما در کنار شما هستیم تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم بهترین قرارداد خرید ضایعات آهن را با شما نقد کنیم و بتوانیم ضایعات آهن شما را به صورت کاملا نقدی و با قیمت بسیار بالا از رقبا خریداری کنیم.

قیمت ضایعات برنج

قیمت ضایعات برنج هرچقدر باشه ما با تسویه نقدی در محل با بالاترین نرخ پیشنهاد برای شما دوستان و همکاران گرامی جهت فروش نقدی ضایعات خود با ما تماس بگیرید.

شماره تماس مدیر شرکت علی عبدی 09125342693

مرکز خرید و فروش ضایعات برنج

مرکز خرید و فروش ضایعات برنج در استان تهران و شهرهای ایران اگر میخاهید به بالاترین قیمت ضایعات برنجی خود را بفروش برسانید با ماتماس بگیرید

ما ضایعات شما را به بالاترین قیمت روز خریداریم

کاربردهای آلیاژ برنجی

آلیاژ برنج یکی از آلیاژهای مورد تأیید طب سنتی است که بیشتر به شکل قاشق، سماور، کتری و قوری از دیرباز مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است.

برنج آلیاژی از مس و روی (Cu+Zn) می‌باشد و این فلز روی با آلیاژ روئی متفاوت است. فلز روی به زینک (zinc) مشهور است که در طب امروزه به عنوان یکی از نیازهای بدن مورد توجه قرار گرفته‌است و کمبود آن را عامل بیماری‌های پوستی و گوارشی می‌دانند و قرصهای مکمل همچون قرص زینک برای بیماران تجویز می‌گردد که همچون دیگر قرصهای شیمیایی دارای عوارض می‌باشند.

در طب سنتی برای جذب فلز روی و رفع نیاز بدن با استفاده از آلیاژ برنج که به غیر از فلز روی حاوی فلز مس (که آن هم برای بدن بسیار مفید و لازم می‌باشد), سماور، کتری، قوری، قاشق و ظروف آشپزخانه تهیه می‌کردند تا با استفاده از آنها، نیاز بدن به این فلز مهم برطرف گردد و از عوارض کمبود آن در بدن پیشگیری گردد.

نحوه تسویه حساب ضایعات برنجی

در صورت موافقت تسویه حساب نقدی را با مشتری ما انجام می‌دهیم و در کمترین زمان ممکن تخلیه و بارگیری ضایعات را پس از خرید و قرارداد انجام می دهیم تا در دفعات بعدی بتوانیم به بهترین شکل ممکن با همدیگر همکاری داشته باشیم.

شماره تماس مدیر شرکت علی عبدی 09125342693