خرید ضایعات پلاستیک | خریدار ضایعات پلاستیک


خرید ضایعات پلاستیک

مرکز خرید ضایعات پلاستیکی توسط شرکت معاملاتی ضایعات پلاستیک علی عبدی با تسویه نقدی در مکان معامله و خرید جزئی و کلی ضایعات پلاستیک , خریدار ضایعات پلاستیک به نرخ روز میباشد جهت معامله و فروش ضایعات پلاستیک تماس بگیرید شماره تماس علی عبدی 09125342693

خریدار ضایعات پلاستیک

خریدار ضایعات پلاستیک

خریدار ضایعات پلاستیک

شرکت ما ضایعات پلاستیک شما رو به بالاترین قیمت نرخ روز خریدار میباشد شما میتوانید جهت فروش ضایعات خود با شرکت ما تماس حاصل فرمایید .

تسویه نقدی

تسویه نقدی در محل با بالاترین نرخ پیشنهاد برای شما دوستان و همکاران گرامی جهت فروش نقدی ضایعات خود با ما تماس بگیرید.

شماره تماس مدیر شرکت علی عبدی 09125342693

انواع پلاستیک

1- PETE: Poly Ethylene Terephthalate از این پلاستیک بطری‌های آشامیدنی دهان شویه و منگنه‌ها را می‌سازند.

2- HDPE: High Density Poly Ethylene از این پلاستیک ظرف شیر ظرف‌های زباله و بطری مواد پاک کننده را می‌سازند.

3- PP: Poly Propylene از این پلاستیک ظروف ماست بطری شامپو نی نوشابه ظروف مارگارین و پوشک بچه می‌سازند.

4- PS: Poly Styrene از این پلاستیک فنجان نوشیدنی‌های گرم بسته‌های خانگی کارتن تخم مرغ و سینی گوشت می‌سازند.

انواع ضایعات پلاستیکی

پلی اتیلن سنگین, پلی اتیلن سبک, پلی پروپیلن ,پلی وینیل کلراید ,پلی استایرن, پلی اتیلن ترفتالات

قیمت ضایعات پلاستیک خانگی

قیمت ضایعات پلاستیک خانگی متغییر میباشد , الان در شرایط تحریم نمیتوان قیمت مشخصی برای قیمت ضایعات پلاستیک خانگی در نظر گرفت , پس برای دانستن قیمت اصلی و دقیق روز قیمت ضایعات میتوانید با شماره مهندس عبدی تماس بگیرید و از قیمت ضایعات باخبر باشید.

پلاستیک چیست

پلاستیک‌ها از نظر کاربرد و ارزش اقتصادی نیز به دو گروه تقسیم می‌شوند: پلاستیک‌های مهندسی و پلاستیک‌های غیر مهندسی. پلاستیک‌های غیر مهندسی بر اساس هزینه کم ساخت و حجم زیاد تولید و فروش آنها مشخص می‌گردند. این مواد مانند فولاد و آلومینیوم در صنایع فلزی می‌باشند و بیشتر در ساخت مواد مصرفی مانند ظروف و فیلم‌های بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این گروه اصولاً شامل چهار دسته مهم پلاستیک‌های گرما نرم معروف پلی استیلن سبک و سنگین پلی پروپیلن و استایرن می‌باشند. پلاستیک‌های مهندسی از نظر هزینه تولید گرانتر و از نظر حجم کمتر می‌باشند اما از لحاظ خواص مکانیکی و دوام بسیار پایدارند و از نظر کاربرد قابل رقابت با شیشه سرامیک و فلزات مختلف هستند.

پلاستیک از رده خارج یا پلاستیک فاسد

پلاستیک از رده خارج نام دیگری است برای پلاستیک فاسد شده. البته پلاستیک ماده ای است ساخته دست بشر اما دانشمندان دو راه برای از رده خارج کردن پلاستیک دارند: از رده خارج کردن زیستی و نوری پلاستیک‌هایی که به روش زیستی از رده خارج می‌شوند. تصور می‌شود که باکتری‌های گرسنه نشاسته و روغن موجود در پلاستیک پلاستیک را می‌بلعند و آنها بصورت گرد و غبار ریز متلاشی می‌کنند.

مرکز خرید ضایعات پلاستیک

شرکت ما به عنوان خریدار ضایعات پلاستیک در تهران و در ایران تاکنون قراردادهای بسیار زیادی را با بسیاری از شرکت‌ها کارخانه‌ها و تولید ها در زمینه خرید ضایعات از جمله خرید ضایعات پلاستیک منعقد کرده است و توانسته است ضایعات آن ها را با قیمت بسیار مناسب و قیمت روز خریداری کند و تمامی شرکت ها و کارخانه هایی که فروش ضایعات را با ما انجام دادند رضایت بسیار زیادی از ما داشته و همچنین از مشتریان ثابت ما می باشد که ما همیشه ضایعات پلاستیک و کلیه ضایعات آن ها را با قیمت به روز و بسیار مناسب از آنها خریداری می‌کنیم.

جهت فروش ضایعات پلاستیک خود حتما با شرکت ما تماس بگیرید 09125342693 علی عبدی