روش های انبارکردن ضایعات آهن

برای انبارکردن ضایعات آهن، چه روش هایی مد نظرتان است؟

جمع آوری و بازیافت آهن قراضه یکی از محبوب ترین روش هایی است که در هزینه های اضافی صرفه جویی می کنید. با این حال ، یافتن قطعات با ارزش قراضه تنها بخشی از این معادله است و از طرف دیگر باید فکر کنید که زباله های آهن شما در کجا ذخیره می شوند. بنگاه خریدار ضایعات در تهران آماده خریدار ضایعات شما در همه جای ایران میباشد.

در بسیاری از موارد ، جمع آوری آهن قراضه به شما این امکان را می دهد تا از نوسانات بازار نهایت استفاده را ببرید و قراضه خود را هنگامی که قیمت در بالاترین حد خود است ، بفروشید. در اینجا چند روش برای ذخیره سازی وجود دارد ما قراضه را تا زمان فروش آن بررسی خواهیم کرد.

روش های انبار کردن ضایعات آهن

انبارکردن ضایعات آهن در محیط خانه

1- بسته به میزان فلزی که قصد ذخیره آن را دارید ، گزینه های زیادی روی میز وجود دارد. برای کسانی که تازه کار خود را شروع می کنند ، گوشه ای از گاراژ ، زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی شما می تواند مکانی عالی برای شروع باشد. اگر قصد دارید چند کیسه قوطی آلومینیومی ، یک کشوی پر از جواهرات مسی یا حتی یک بشکه لوله برنجی در گوشه آن نگه دارید ، این گزینه های خوبی است.

2- یک کلبه یا انبار کوچک نیز برای ذخیره زباله های آهن ایده آل است. کل مشکل اینجاست که شما برای فضولات آهن خود چقدر فضای لازم دارید!

با این حال ، ممکن است فکر کنید ریختن آهن قراضه در گوشه ای از حیاط خانه شما بهترین گزینه است ، در حالی که سه دلیل منطقی وجود دارد. که شما را از این کار باز می دارد:

  • قرار دادن آهن قراضه در فضای باز می تواند آن را به راحتی هدف وسوسه انگیز سارقان قراضه قرار دهد. برای جلوگیری از احتمال سرقت ، بهتر است ضایعات فلزی خود را از چشم رهگذران پنهان نگه دارید.
  • آنچه که برای شما گنجینه ای به نظر می رسد می تواند برای دیگران چشم انداز نگران کننده ای باشد. در بسیاری از محله ها و شهرها مقرراتی وجود دارد که از ذخیره آهن قراضه و سایر مواد در فضاهای باز جلوگیری می کند. می توانید روی آنها را با یک تکه پارچه یا پلاستیک بپوشانید ، اما ممکن است هنوز همسایگان شما را راضی نکند.
  • اگر به یکنواختی چمن حیاط خود افتخار کنید ، ریختن آهن قراضه برای شما ناخوشایند خواهد بود. در واقع ، این چمن ها را پاک می کند و از رسیدن نور خورشید به آن جلوگیری می کند ، که باعث ایجاد قطعات مرده می شود که ساخت آنها دشوار است. علاوه بر این ، برخی از فلزات می توانند مواد شیمیایی را به داخل زمین منتقل کرده و حتی به سفره سفره های آب نیز نفوذ کنند.

اگر می خواهید قراضه خود را در محیطی باز نگهداری کنید ، برای مدتی یک سطل ذخیره بزرگ اجاره کنید. نرخ اجاره این سطل ها بسته به مدت زمان نیاز و بزرگ بودن آنها متفاوت است. حتی اگر می خواهید برای نگهداری طولانی مدت برنامه ریزی کنید ، می توانید یک سطل دست دوم را با هزینه نسبتاً کمی خریداری کنید.

انبارکردن ضایعات آهن

گزینه هایی برای انبار کردن ضایعات آهن در خارج از محیط خانه

اگر به هر دلیلی نمی توانید قراضه را در محیط خانه خود ذخیره کنید ، چندین گزینه وجود دارد که می توانید روی آنها حساب کنید.:

  • مراکز ذخیره سازی

یک مرکز ذخیره سازی در نزدیکی محله شما ممکن است بخواهد ضایعات فلز شما را برای مدت کوتاه یا طولانی ذخیره کند. با این حال ، ممکن است برخی از تجهیزات ذخیره سازی در لیست مواد مجاز خود قراضه نداشته باشند ، بنابراین قبل از انعقاد قرارداد حتماً اجاره نامه را بخوانید.

  • انبار

اگر به یک مرکز ذخیره سازی قراضه خود دسترسی ندارید ، ممکن است مجبور شوید هزینه بیشتری را برای یک انبار هزینه کنید. اگر می خواهید مقادیر زیادی آهن قراضه ذخیره کنید ، اجاره انبار گزینه خوبی است ، اما برای مقادیر کمی آهن قراضه توصیه نمی شود.

وقتی به گزینه های ذخیره سازی خارج از خانه نگاه می کنید ، متوجه می شوید که استفاده از مراکز ذخیره سازی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید با کمی حفاری برای یافتن قیمت های مختلف و استفاده از بهترین آنها انجام دهید. این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

راه های بهبود فضای ذخیره سازی با ضایعات آهن

انبارها معمولاً مکان لازم برای ابزار و وسایل هستند و ممکن است قراضه فضایی به نظر برسد ، اما فضای مورد استفاده در واقع روند تولید درآمد را به حداکثر می رساند. در واقع آهن قراضه فضا اشغال می کند که به عنوان یک حرفه ای نقش شما را در استفاده بهینه از فضا نشان می دهد. اما ، به عنوان یک لوله کش ، برق یا پیمانکار ، وقتی کارتان با یک ابزار انجام می شود آن را دور بریزید. با ادغام قراضه آهن در فرآیند خود می توانید آن را به درآمد تبدیل کنید. زباله ها را به پول نقد تبدیل کنید و طرز فکر خود را در مورد سازماندهی و استفاده از فضا تغییر دهید.

در ادامه 3 روش استفاده بهینه از فضا را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا بیاموزید چگونه فضای بیشتری ، سازماندهی بیشتر و درآمد بیشتری داشته باشید.

سازماندهی آهن قراضه کار شما را بهبود می بخشد.

آهن قراضه هر روز جمع می شود و به آن اضافه می شود و با ریختن آن به داخل گاراژ شما ، بهترین راه برای مدیریت آن ، مرتب سازی آن است.

خوشبختانه قراضه شما قابل طبقه بندی است: هر نوع ضایعات فلزی که تصور کنید از یکی از پنج فلز (مس ، آلومینیوم ، آهن ، برنج یا سرب) ساخته شده است. هر یک از آنها دارای ارزش مالی متفاوتی هستند و شما باید قراضه خود را قبل از فروش به طور کارآمد سازماندهی کنید.

در حالی که طبقه بندی زباله در ابتدا یک چالش است ، شرکت تازه تاسیس شما فضای کار بیشتری را آزاد می کند و گردش کار شما را بهبود می بخشد. حتی ممکن است دریابید که پس از انجام این تغییرات ، کار شما آسان تر و پربارتر خواهد بود.

ضایعات آهن از فضای تلف شده

ضایعات آهن از فضای تلف شده ، پول نقد می سازند

یک سطل پر از خریدار ضایعات آهن بسته به فلز ، فصل و بازیافت می تواند مانند چک پر از صفر باشد. نکته اصلی این است که بدانید هرچند قراضه به طور موقت فضا اشغال می کند ، در واقع تبدیل املاک و مستغلات بلااستفاده به دستگاه پول ساز است.

به همین ترتیب ، هنگام جمع آوری آهن قراضه ، برخی از حقایق عملی را باید در نظر گرفت. اولاً ، قراضه فقط محل نگهداری مکان نیست و ثانیا منبع درآمد شماست. این بدان معنی است که شما می خواهید در مورد فضا جور دیگری فکر کنید. فضای خالی درآمد کسب نمی کند ، اما فضایی که برای آهن قراضه استفاده می کنید ، آن را منبع درآمد شما می کند.

به طور کلی ، معنای جاگیر بودن را تغییر می دهد

وظیفه شما استفاده بهینه از اتصالات ، لوله ها ، سیم ها ، شیرها و موارد دیگر است. اگر این وسایل فقط در گوشه ای افتاده و خاک می خورند ، بهتر است فکر خود را در مورد استفاده از آنها تغییر دهید.

اگر اجازه می دهید بازیافت جادوی خود را انجام دهد. باید یک کار منظم برای آهن قراضه داشته باشید. و در پایان روز ، این فرصت را خواهید داشت که فضایی را که به طور موقت استفاده کرده اید آزاد کرده و به پول نقد تبدیل کنید.

به یاد داشته باشید که آهن قراضه نوعی سازماندهی ایجاد می کند. فضای خالی را به سود خالص تبدیل می کند. این بدان معنی است که آهن قراضه می تواند به شما کمک کند تا از فضای خود به طور موثر استفاده کنید.

کار بعدی چیه

اکنون که یک ایده اساسی در مورد چگونگی آهن قراضه می توانید روش استفاده از فضای خود را تغییر دهید. با مخزن محلی پسماند خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها مایل به تخمین ارزش قراضه شما هستند یا خیر. آنها حتی ممکن است چند نکته در مورد نحوه طبقه بندی و مراقبت از آهن قراضه شما بشنوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *