کاربرد فروش ضایعات آهن

کاربرد فروش ضایعات آهن استفاده از ضایعات آهن در بخشهای بزرگ صنعتی فراوان است. آنها در انواع محیط های مسکونی و صنعتی وجود دارند. در این میان مردم زباله جمع می کنند. سود این افراد از فروش و خرید سخت افزار ، مبلغ قابل توجهی را شامل می شود.رضایعات یا قراضه ماده ای قابل بازیافت است که دور ریخته می شود. از مواد قابل بازیافت در کلیه صنایع از خودرو تا ساخت و ساز استفاده می شود. در نگاه اول ، این مواد ممکن است ارزش اقتصادی نداشته باشند ، اما این یک تصور غلط است. زباله ها ، به ویژه ضایعات فلزات ، در انتهای طیف قرار دارند و ارزش پولی زیادی دارند. شرکت ضایعاتی علی عبدی بزرگترین خریدار ضایعات آهن در تهران میباشد.

خریدار ضایعات آهن در تهران

روش جمع آوری ضایعات آهن

روش جمع آوری خریدار ضایعات آهن استفاده از ضایعات آهن در بخشهای بزرگ صنعتی به وفور دیده می شود. آنها در محیط های مختلف مسکونی و صنعتی وجود دارند. در این میان مردم ضایعات جمع می کنند. سودی که این افراد از طریق خرید و فروش آهن کسب می کنند مبلغ قابل توجهی را شامل می شود.بعضی اوقات ممکن است افراد به زباله (برای استفاده خاص قبل از بازیافت) نیاز داشته باشند تا افرادی که زباله ها را جمع آوری کرده اند بتوانند کیلوگرم آن را بفروشند. اما قیمت ضایعات آهن آلات در انواع مختلف متفاوت است. به عنوان مثال ، ممکن است در زباله های فروخته شده موتور اتومبیل وجود داشته باشد ، بنابراین ضایعات فروخته شده گران ترند.

خطرات ضایعات آهن

خطرات ضایعات آهن اگرچه ضایعات از ارزش بالایی برخوردار هستند و علاوه بر آهن خام مقدار زیادی مواد اولیه کارخانه را تأمین می کنند ، اما خطرات زیادی را نیز به همراه دارد. وجود مواد سمی در زباله ها مانند بریلیم ، جیوه و کادمیوم می تواند خسارات زیادی به بار آورد ، که اغلب به عنوان آلیاژ در استفاده قبلی از زباله ها استفاده می شود.

مزایای بازیافت ضایعات آهن

مزایای بازیافت ضایعات آهن برای بازیافت ضایعات و از بین بردن خطرات آن ، خریدار ضایعات بازیافت می شود. آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده تحقیقاتی را انجام داده است که به برخی از مزایای بازیافت قراضه اشاره دارد.

پس انداز مواد اولیه = 90٪
صرفه جویی در انرژی = 70٪
کاهش آلودگی هوا = 86٪

در یک مثال ساده ، اهمیت بسیار زیاد بازیافت زباله را بررسی می کنیم.
فرض کنید یک تن قراضه را بازیافت می کنیم ، پس انداز در مصرف آهن و ذغال سنگ به شرح زیر است:

صرفه جویی در مصرف آهن = 115 کیلوگرم
پس انداز زغال سنگ = 625 کیلوگرم

نتیجه

این روزها ، اهمیت محیط و بازیافت زباله ها ، به ویژه ضایعاتی که به اندازه طلا هستند ، اهمیت بیشتری پیدا می کند ، از آنجا که افراد زیادی درگیر استفاده از محصولات فلزی و قراضه هستند ، این مقاله استفاده از ضایعات فلز را بررسی می کند. آهن ، فرآیند بازیافت ، مزایا و خطرات مرتبط با این قطعات فولادی را برای کمک به روند خرید و فروش این محصول پرداخت می کند.