روش استخراج طلا از کامپیوتر

روش استخراج طلا از کامپیوتر یکی از راه های کسب درآمد است. به طور کلی قطعات کامپیوتر برای خرید ضایعات بسیار مناسب و سودآور هستند. به همین دلیل ، افرادی که در خرید ضایعات فلز از قطعات معیوب کامپیوتر مشارکت دارند همیشه مورد استقبال قرار گرفته و آنها را خریداری و می فروشند.

یکی از دلایلی که شرکتهای زباله از خرید قطعات معیوب کامپیوتر استقبال می کنند ؛ یعنی می توان آن را از اکثر اجزای کامپیوتر طلا استخراج کرد. این منبع درآمد خوبی برای طیف وسیعی از افرادی است که زباله خریداری می کنند. در اینجا نحوه استخراج طلا از برد کامپیوتر و سایر اجزای سازنده آورده شده است.

روش استخراج طلا از کامپیوتر

بنگاه خرید ضایعات علی عبدی در زمینه خریدار ضایعات آهن و خریدار ضایعات در تهران در خدمت فروشندگاه ضایعات میباشد.

از کدام قطعات کامپیوتر می‌­توان طلا استخراج کرد

اگر کامپیوتر شما خراب شده است . می توانید از این طریق ضایعات کامپیوتر طلا استخراج کنید. یکی از مهمترین قطعات استخراج طلا از برد کامپیوتر است. اما علاوه بر برد کامپیوتر ، قطعات دیگری نیز وجود دارد که می توان آنها را برای طلا استخراج کرد.

همچنین می توان از پردازنده کامپیوتر به عنوان یکی از قطعات اصلی استخراج طلا از کامپیوتر نام برد. مادر برد همچنین یکی از محبوب ترین قسمت ها در میان افرادی است که در حرفه خرید ضایعات مشارکت دارند. زیرا می توان از آن طلا استخراج کرد. همچنین می توان طلا را از IC ، تراشه و خازن موجود در مادر برد بدست آورد. در این قطعه ارزشمند نیز می توان نقره گرفت. از این رو نام برد از مادر برد به عنوان با ارزش ترین و محبوب ترین قطعه در کامپیوتر آمده است.

سایر قسمتهای مهم کامپیوتر که می تواند برای بدست آوردن طلای خوب مورد استفاده قرار گیرد. باید از ram و کارت گرافیک نام برد.

نحوه استخراج طلا از قطعات کامپیوتر

نحوه استخراج طلا از برد کامپیوتر و اجزای آن ، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

از تراشه های کامپیوتر طلا استفاده کنید
جدا کردن طلا از مدارها
مقیاس طلا را بررسی کنید
جداسازی طلا از اجزای الکتریکی زباله
مجموعه ای از ذرات طلا
مصرف بوراکس روی طلا
ذوب طلا
وزن طلای بدست آمده را بررسی کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *