روش های برش آهن

برخی از روش های برش آهن به شرح زیر است:برش آهن با دیسک های ساینده: دیسک های ساینده بر روی دستگاه های برش آهن نصب می شوند و انواع ابزارهای آهن را با ضخامت های مختلف برش می دهند. البته این روش دارای اشکالاتی است که مهمترین آنها تخریب سریع دیسک های ساینده است. که هزینه برش آهن را افزایش می دهد. خریدار ضایعات عبدی گرد آورنده پست میباشد.
برش آهن با زاویه دید – اره زاویه ای می تواند انواع فلزات را به طور دقیق و زاویه دار برش دهد. هنگام استفاده از این ابزار ، باید موتور دستگاه را کاملاً بپوشانیم. در غیر این صورت تمام تراشه های فلزی آسیب می بینند. برای این منظور می توان از پارچه ضخیمی استفاده کرد.

برش آهن با دیسک ساینده

برش آهن با دیسک ساینده: این دستگاه به طور خاص برای برش فلزات ضد زنگ و گالوانیزه طراحی شده است. از آنجا که سطح فلز گالوانیزه سخت و صیقلی شده است ، سایر تیغه های برش آهن روی آن می لغزند. اما آسیاب دیسک برش آهن دارای سطح مقطع خوبی است که هرگز بر روی سطح فلز سر نمی خورد.
برش آهن با آسیاب: در این روش ، ما دیسک الماس را در منطقه چرخشی زاویه ای برش آهن قرار می دهیم. اکنون می توان فلزات را برش یا حفر کرد. به یاد داشته باشید که از تیغه های الماس استفاده کنید که روی سطح آهن بلغزانند.

برش آهن با اره های دو جهته

برش آهن با اره های دو جهته – اره های دو جهته در صنعت کاربردهای زیادی دارند و استفاده از آنها را در ابزارهای برش آهن امکان پذیر می کند. قبل از استفاده از این ابزار حتما اره خود را تنظیم کنید. همچنین ورق ها را متناسب با ضخامت آهن دلخواه تنظیم کنید. در غیر این صورت ، اره می تواند شما را بشکند و صدمه بزند. همچنین می توان سرعت اره را ثابت نگه داشت تا عمر دستگاه افزایش یابد.
برش آهن با دستگاه های حرفه ای و نکته زنانه – بسیاری از افراد با رفع مشکلات دور از دسترس (مانند لوله های آب در گوشه دیوار ، لوله های گاز و لوله های فاضلاب) با چالش های جدی روبرو می شوند. برای این کار بهتر است از ابزاری استفاده شود که با آنها امکان برش فلزات از دسترس وجود دارد.

روش برش آهن با سنگ فرز

قبل از برش آهن با سنگ فرز حتما به نکات ایمنی توجه کرده و از دستکش و محافظ صورت استفاده کنید. سپس تیغه الماس را متناسب با ضخامت آهن مورد نظر انتخاب کنید. هرگز سنگ فرز را به صورت مایل روی آهن قرار ندهید. این کار باعث می شود تا دستگاه از روی آهن سر خورده و به اطراف پرت شود. همچنین از میزان ولتاژ برق و ثابت بودن آهن مورد نظر مطمئن شوید. شرکت علی عبدی بهترین خریدار ضایعات در تهران و خریدار ضایعات آهن در تهران میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *