خریدار ضایعات الکترونیکی


خریدار ضایعات الکترونیکی

خریدار ضایعات الکترونیکی شرکت بنگاه خرید ضایعاتی علی عبدی یک شرکت تخصصی و حرفه ای برای خریدار ضایعات الکتریکی در تهران و ایران می باشد که دارای تیم تخصصی و با تجربه در بازار خرید و فروش ضایعات می باشد که سابقه چندین سال و طولانی‌ مدت در بازار خرید و فروش ضایعات دارد و به تمامی شرکت ها و کارخانه ها و تولید ها کمک می کنند تا فروش ضایعات الکرتیکی شان را با قیمت به روز و به صرفه انجام دهند.

ضایعات الکتریکی

ضایعات الکتریکی

ضایعات الکترونیکی

شرکت های محترم ک ضایعات الکتریکی دارن و قصد فروش ضایعات الکتریکی رو دارن شرکت ما با بالاترین قیمت خریدار ضایعات الکتریکی شرکت های محترم میباشد تیم تخصصی خریدار ضایعات الکترونیکی شرکت ما به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین قرارداد فروش ضایعات الکتریکی را برای همیشه با ما قرار داد ببندید.

نحوه تسویه حساب

تسویه نقدی در محل با بالاترین نرخ پیشنهاد برای شما دوستان و همکاران گرامی جهت فروش نقدی ضایعات خود با ما تماس بگیرید.

شماره تماس مدیر شرکت علی عبدی 09125342693

مرکز خرید انواع ضایعات الکترونیکی

ما جزو بهترین مرکز خرید انواع ضایعات الکتریکی در کشور هستیم با بالاترین قیمت: خریدار انواع ضایعات الکتریکی مخصوصا ضایعات یخچال , ضایعات تلویزیون با بهترین قیمت از سراسر کشور ما در کنار شما هستیم تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم بهترین قرارداد خریدار ضایعات آهن و خرید ضایعات الکتریکی را با شما نقد کنیم و بتوانیم ضایعات الکتریکی شما را به صورت کاملا نقدی و با قیمت بسیار بالا از رقبا خریداری کنیم.

در صورت موافقت تسویه حساب نقدی را با مشتری ما انجام می‌دهیم و در کمترین زمان ممکن تخلیه و بارگیری ضایعات را پس از خرید و قرارداد انجام می دهیم تا در دفعات بعدی بتوانیم به بهترین شکل ممکن با همدیگر همکاری داشته باشیم.

انواع ضایعات الکتریکی

انواع ضایعات الکترونیکی : به دستگاه‌های الکترونیکی مصرف شده و قطعات آنان همچون ضایعات تلفن ها و کامپیوترها، لوح فشرده و… که حاوی فلزات خطرناکی مانند سرب، کادمیوم و جیوه هستند گفته می‌شود که در صورت رهاسازی در طبیعت پس از پایان عمر مفید و عدم بازیافت صحیح آلوده‌کننده خطرناک محیط زیست به‌شمار می‌روند. با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی در عرصه کامپیوتر و الکترونیک عمر مفید این تجهیزات و کالاها در جهان ۲ تا ۳ سال و در ایران احتمالاً تا ۵ سال است.

عمر کوتاه تجهیزات کامپیوتری از یک طرف و تنوع‌طلبی مردم در استفاده از تجهیزات الکترونیکی جدید سبب شده‌است که رفته رفته بحث زباله‌های الکترونیکی به مشکل بزرگ دنیا بدل شود اما به راستی تولید تجهیزات الکترونیکی به سادگی صورت می‌گیرد که اگر بخواهیم برای بازیافت آن کار جدی انجام ندهیم طبق یک تحقیق انجام شده گفته می‌شود.

خریدار عمده ضایعات الکتریکی

بشرکت خریدار عمده ضایعات الکتریکی برای ساخت یک مانیتور ساده علاوه بر مواد اولیهٔ مورد نیاز در حدود ۲۴۰ کیلوگرم سوخت، ۲۲ کیلوگرم مواد شیمیایی، ۱۵۰۰ لیتر آب نیاز است و با توجه به این مسئله به نظر می‌رسد استفادهٔ مجدد از وسایل کامپیوتری می‌تواند تا حد زیادی در مصرف مواد طبیعی صرفه‌جویی به وجود آورد. به گفتهٔ بسیاری از کارشناسان بازیافت بهترین راه برخورد با زباله‌های الکترونیکی به ویژه تجهیزات کامپیوتری است. چرا که یک کامپیوتر قدیمی که دیگر قابل ترفیع نباشد را می‌توان به‌طور کامل بازیافت کرد و این بازیافت در تمامی قطعات صورت می‌گیرد قطعاتی همچون شیشهٔ مانیتور، پلاستیک کیس، مس موجود در منبع تغذیه، فلزات گران‌قیمت به کار رفته در مدارات، مودم یا منابع تغذیه و غیره می‌توانند بازیافت شوند.

ضایعات الکترونیکی

در ایران بیش از چهار میلیون رایانه از دور خارج شده وجود دارد و با توجه به این که هر رایانهٔ رومیزی دارای ۳۲ درصد پلاستیک، نزدیک به هفت درصد سرب، ۴۱٪ آلومینیوم، ۰/۶۱٪ طلا، ۰/۲٪ آهن، ۰/۹۸۱٪ نقره و مقادیری فلزات سنگین و خطرناک مانند کادمیوم، جیوه و آرسنیک است، می‌توان محاسبه کرد بازیافت چهار میلیون رایانه، به جداسازی حجم عظیمی از عناصر ارزشمند و عناصر خطرناک خواهد انجامید که می‌تواند علاوه بر صرفه اقتصادی، جلوی خطرات زیست‌محیطی را نیز بگیرد؛ بنابراین دفن یا سوزاندن این زباله‌ها سبب ورود عناصر سنگین به آب‌های زیرزمینی و گازهای سمی به محیط زیست می‌شود. در سطح دنیا به لزوم تفکیک زباله‌های الکترونیکی از دیگر زباله‌ها اهمیت جدی داده می‌شود.