خرید ضایعات سیم و کابل | خریدار ضایعات سیم و کابل


خرید ضایعات سیم و کابل

بهترین مرکز خرید ضایعات سیم و کابل در ایران , بی شک یکی از بهترین خریدار ضایعات سیم و کابل در تهران شرکت ضایعاتی علی عبدی میباشد ک با سابقه بیش از 10 سال در شهرهای بزرگ مخصوصا تهران , شیراز , مشهد , اصفهان حرف اول را میزند , جهت ارتباط با ما برای فروش ضایعات سیم و کابل با شماره 09125342693 تماس بگیرید.

خرید ضایعات سیم و کابل

خرید ضایعات سیم و کابل

خریدار ضایعات سیم و کابل

بنگاه ضایعاتی علی عبدی بهترین خریدار ضایعات سیم و کابل در ایران میباشد, شرکت های ک قصد فروش ضایعات سیم و کابل خود را دارن میتوانن با مدیر شرکت ضایعات مهندس علی عبدی تماس حاصل فرمایند.

ضایعات سیم و کابل

شاه‌سیم یا کابل  به یک یا چند سیم یا طناب که در کنار هم یا به صورت بسته، به‌هم‌پیچیده یا به‌هم‌بافته برای شکل‌دادن یک مجموعهٔ یگانه هستند، گفته می‌شود. در مکانیک، کابل‌ها برای بالابردن و کشیدن به کار می‌رود. در برق، از آن‌ها برای هدایت جریان برق استفاده می‌شود. یک کابل نوری دارای یک یا چند فیبر نوری در یک پوشش محافظ است که از فیبرها محافظت می‌کند. کابل مکانیکی را به‌طور تخصصی‌تر طناب فولادی (یا سیم بکسل) می‌نامند.

ضایعات سیم و کابل

ضایعات سیم و کابل

بازیافت ضایعات سیم و کابل چه ثمراتی به همراه دارد؟

بازیافت سیم وکابل مستعمل، سبب شده تا طیبعت از آسیب زیست محیطی در امان بماند. فلز مس می تواند برای طبعیت زیان بار باشد. روکش آن نیز به ندرت تخریب می شود، به همین خاطر ، سیم و کابل برق می تواند طبیعت را برای جانداران خطرناک کند.

صرفه جویی اقتصادی : با بازیافت مفتول های مسی موجود در کابل های برق، می توان بار تولید معادن مس را کاهش داد و هزینه های کمتری به صنعت تحمیل نمود. از طرفی تولید مس در معادن، خود یکی از عوامل آلوده ساختن هوا و آب هستند. اگر مس را از مواد بازیافتی بدست آوریم میزان مصرف سوخت های فسیلی در معادن مس کاهش می یابد و می توان با صرف هزینه کمتر، مس مورد نیاز جامعه را تامین نمود.

کابل­های مس که از جنس پی وی سی هستند پس از بازیافت قادرند به مواد دیگر تبدیل شده و دوباره به چرخه مواد پلمیری برگردند. به همین خاطر بازیافت سیم و کابل، سبب شده صنایع پتروشیمی، کمتر هوا و آب را آلوده نمایند.

مرکز خرید ضایعات سیم و کابل

شرکت ضایعاتی سیم و کابل مهندس علی عبدی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در خرید و فروش ضایعات از جمله ضایعات سیم و کابل کسب کند, ما با تسویه حساب نقدی و خرید بالاترین نرخ توانسته بهترین مرکز خریدار ضایعات سیم و کابل در ایران شود

نوحه تسویه حساب :  تسویه نقدی در محل با بالاترین نرخ پیشنهاد برای شما دوستان و همکاران گرامی جهت فروش نقدی ضایعات خود با ما تماس بگیرید. شماره تماس مدیر شرکت مهندس علی عبدی 09125342693