خریدار ضایعات آلومینیوم

 خرید عمده ضایعات آلومینیوم توسط شرکت معاملاتی علی عبدی با تسویه نقدی در مکان معامله و خرید جزئی و کلی خریدار ضایعات آلومینیوم , خریدار ضایعات آلومینیوم به نرخ روز میباشد جهت معامله و فروش ضایعات آلومینیوم تماس بگیرید شماره تماس علی عبدی 09125342693

خرید ضایعات آلومینیوم

خرید ضایعات آلومینیوم

خریدار عمده ضایعات آلومینیوم

خریدار عمده ضایعات آلومینیوم باعث می‌شود از هزینه‌های بسیار زیادی جلوگیری شده چون هزینه درست کردن آلومینیوم خیلی بیشتر از بازیافت آلومینیوم میباشد و پس انداز ملی را افزایش داده و کاهش هزینه‌های مرتبط با حمله‌های دفن زباله معادن فلزات و غیره جلوگیری شود.
روزانه و سالیانه میلیونها چون آلومینیوم به عنوان ضایعات تبدیل می‌شود و اگر جلوی بازیافت ضایعات آلومینیومی گرفته شود آسیب دیده و خطرات جبران ناپذیری را برای محیط زیست به همراه دارد و آسیب‌های خیلی جدی را به طبیعت وارد می‌کند

ضایعات آلومینیوم بازیافت می‌شود دستگاه‌های بسیار قدرتمند تمامی آلومینیوم حاضر شده و به مواد اولیه و آلیاژهای آلومینیومی تبدیل می‌شود و آلیاژها را می توان دوباره در صنایع مختلفی که مرتبط با آلومینیوم است آن را به کار گرفت و کالای جدید را تولید کرد و این موضوع به اقتصاد ملی کمک بسیار زیادی خواهد کرد و همچنین باعث جلوگیری از آسیب زدن به محیط زیست می‌شود.

ضایعات آلومینیوم

خریدار ضایعات آلومینیوم باعث صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه های آن نسبت به تولید آلومینیوم جدید می باشد در هزینه‌ها بسیار بسیار جلوگیری شود و هزینه های بسیار زیادی پس انداز و سرمایه گذاری شود استخراج آلومینیوم بسیار هزینه‌بر بوده و میلیون ها و حتی میلیاردها تومان هزینه را در پی دارد در صورتی که یک آلومینیومی که به ضایعات تبدیل شده از بازیافت آن باعث می شود که هزینه های زیادی پس انداز شود.

آلومینیوم چیست؟

آلومینیوم چیست؟ آلومینیوم عنصری شیمیای در گروه بور با عدد اتمی ۱۳ و نماد Al است. این عنصر یک فلز نرم، نقره‌ای و چکش‌پذیر با چگالی 2/7 g r c m 3 {\displaystyle {gr \over cm3}} است که سومین عنصر فراوان و فراوان‌ترین فلز در پوسته کره زمین است. آلومینیوم خالص به دلیل واکنش‌پذیری بسیار بالای خود بسیار به ندرت به‌طور خالص یافت می‌شود بلکه به صورت ناخالص در سنگ‌های معدنی مختلفی وجود دارد. بیشتر آلومینیوم دنیا از سنگ بوکسیت به دست می‌آید.

آلومینیوم یکی از مهمترین فلزات قابل بازیافت در جهان است. نزدیک به 75 درصد از کل آلومینیوم تولید شده هنوز در چرخه استفاده قرار دارد. آلومینیوم می تواند بدون از دست دادن کیفیت دوباره و دوباره بازیافت گردد.
قیمت ضایعات آلومینیوم درصدی از قیمت شمش در بازار و بورس را تشکیل می دهد. نوع ضایعات و نرخ بازیافت آن می تواند در قیمت گذاری تاثیر داشته باشد. ضایعات خشک و نرم آلومینیوم که از درصد خلوص آن مشخص می گردد هر روزه با تغییر روش زندگی مردم بیشتر و بیشتر می شود. شرکت های فعال در این زمینه ضایعات را از سطح شهر و شهرک های صنعتی جمع آوری نموده و برای ذوب مجدد به کارخانه ها می فروشند

ضایعات آلومینیوم

ضایعات آلومینیوم

کاربردهای آلومینیوم

کاربردهای آلومینیوم حمل و نقل (اتومبیل‌ها، هواپیماها، کامیون‌ها، کشتی‌ها، ناوگانهای دریایی، راه‌آهن و…) , بسته‌بندی (قوطی‌ها، فویل و…) , ساختمان (درب، پنجره، دیوار پوشها و…) ,کالاهای با دوام مصرف‌کننده (وسایل برقی خانگی، وسایل آشپزخانه،…), خطوط انتقال الکتریکی (هدایت الکتریکی آلومینیوم از مس بیشتر و از طلا کمتر می‌باشد اما استحکام مکانیکی ان در برابر کشش از مس کمتر می‌باشد و لذا برای ساخت هادی‌های آلومینیوم به منظور استفاده در خطوط انتقال از هسته‌ای فولادی برای تقویت استحکام ان در برابر کشش استفاده می‌کنند معروف‌ترین هادی آلومینیومی با ویژگی‌های بالا که در ۹۰ درصد خطوط انتقال استفاده می‌شود هادی ACSR می‌باشد. ماشین آلات اکسید آلومینیوم (آلومینا) بطور طبیعی و به صورت کوراندوم، سنگ سنباده، یاقوت و یاقوت کبود یافت می‌شود که در صنعت شیشه‌سازی کاربرد دارد. یاقوت و یاقوت کبود مصنوعی در لیزر برای تولید نور هم‌نوسان بکار می‌روند. آلومینیوم با انرژی زیادی اکسیده می‌شود و در نتیجه در سوخت موشکهای با سوخت و دمازاها مورد استفاده واقع می‌شود.