روش فروش ضایعات در استان اردبیل

مجموعه شرکت خرید ضایعات علی عبدی در اردبیل, با بیش از ده سال تجربه در زمینه خرید و فروش انواع ضایعات فلزی و غیر فلزی ، دستگاه های پرس آهن قراضه و کارتن و ماشین آلات صنعتی مرتبط با ضایعات اردبیل , کسانی که قصد فروش ضایعات به صورت عمده در اردبیل را دارن با شماره مدیر شرکت خریدار ضایعات در اردبیل تماس حاصل فرمایید شماره تماس مهندس علی عبدی 09125342693.

خرید مزایده ی ضایعات در اردبیل

شرکت های که قصد فروش ضایعات خود به صورت مزایده ای دارن میتوانن با شرکت ما که خرید مزایده ی ضایعات در اردبیل میباشد تماس حاصل فرمایید مطمین باشید که شرکت ما با بالاترین نرخ موجود در ایران ضایعات شما را خریدار میکنن با تشکر مهندس علی عبدی مدیر خرید مزایده ی ضایعات در اردبیل .درصورتی‌که هرگونه نظر ، پیشنهاد و یا انتقادی دارید می‌توانید با صرف فقط یک دقیقه زمان در زیر همین پست ، نظرات خود را برای ما اعلام کنید تا ما هر آنچه که در توان داریم انجام دهیم.

خرید ضایعات کارخانه های استان اردبیل

از شما کارخانه‌دار و تولیدکننده محترم در هرکدام از شهرک‌های صنعتی واقع در اردبیل شهر اردبیل دعوت به عمل می‌آید که بارهای ضایعات و بارهای مصرفی خود را که مازاد بر نیاز شما هست فقط کافیست با شماره تماس شرکت خرید ضایعات کارخانه های استان اردبیل تماس حاصل فرمایید تا در اولین فرصت بارهای ضایعاتی شما رو به قیمت روز و نقد خریداری نماییم شماره تماس شرکت 09125342693 مهندس علی عبدی

 

 

5 پاسخ
  1. فروشنده ضایعات گفته:

    سلام خسته نباشین من فروشنده ضایعاتم اگر میخایین توی خرید مزایده ای ضایعات در اردبیل شرکت کنید با ایمیل من تماس بگیرید.

    • buyironscrap گفته:

      سلام شرکت ما بهترین خرید مزایده ای ضایعات در اردبیل هستش و در اولین فرصت با ایمیل شما تماس خواهیم گرفت.

  2. Davidsox گفته:

    سلام ، این پیغام از طرف سایت کُشِن براتون ارسال شده و قصد داریم یک ابزار حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ بهتون معرفی کنیم.
    کُشِن یه انیمیشن 60 ثانیه ای که خدمت یا کالای شما رو برای مشتری توصیف میکنه ، ویژگی ها و مزیتش رو نام میبره ، نحوه ی استفاده رو توضیح میده و ازش دعوت میکنه تا مشتری برند شما بشه.
    قیمت هر کُشِن بین 100 الی 400 هزار تومانه که البته در جشنواره تابستانه یعنی تا 10 مرداد تا 50 درصد تخفیف بگیری.
    تیم حرفه ای کُشِن از طراحی سناریو انیمیشن تا گویندگی و طراحی گرافیکی رو به عهده داره.

  3. COTION گفته:

    سلام
    پیشاپیش از اینکه یک دقیقه وقتتون رو در اختیار ما میزارید تا با شیوه جدید انتقال پیام آشناتون کنیم سپاسگزاریم.
    ” کُشِن ، یه انیمیشن 60 ثانیه ای که محصول شما رو با استفاده از موشن گرافی و گویندگی توصیف میکنه . از معرفی برند کسب و کار شما گرفته تا معرفی تک به تک محصولات ، راهنمای استفاده از محصول و فرهنگ استفاده از اون. فرقی نمیکنه چه کسب و کاری داری ، کُشِن هر پیامی که دوست داشته باشی به مخاطبینت منتقل کنی رو با ادبیات ساده و عامیانه انجام میده.
    *کُشِن اعتماد مشتری رو افزایش میده*
    قیمت هر کُشِن بین 250 الی 400 هزار تومان به ازای هر دقیقه هستش که البته در جشنواره عید تا عید با خرید پکیج میتونی بین 30 الی 50 درصد تخفیف بگیری (فقط تا 31 مرداد)
    ” ویدیو مارکتینگ بر طبق آمار بررسی شده یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش های بازاریابی آنلاینه. حالا شما به عنوان مدیر یک کسب و کار باید برای پیاده سازی استراتژی ویدیو مارکتینگ خودتون برنامه ریزی کنید و از همه مهمتر اونو به درستی اجرا کنید تا از قافله عقب نمونید”.

  4. عنوان گفته:

    سلام
    من در زمینه تولید محتوی ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنم
    یادتون باشه که یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه عنوان مطالبتونه
    اگه عنوان مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
    ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست

دیدگاه ها غیر فعال است.