بهترین مرکز خریدار ضایعات ساختمانی


خریدار ضایعات ساختمانی

بهترین مرکز خریدار ضایعات ساختمانی , بی شک یکی از بهترین خریدار ضایعات ساختمانی در تهران شرکت ضایعات ساختمانی علی عبدی میباشد ک با سابقه بیش از 10 سال در شهرهای بزرگ مخصوصا تهران , شیراز , مشهد , اصفهان حرف اول را میزند , جهت ارتباط با ما برای فروش ضایعات ساختمانی با شماره 09125342693 تماس بگیرید.

خرید ضایعات ساختمانی

خرید ضایعات ساختمانی

خرید ضایعات ساختمانی

بنگاه ضایعاتی ساختمانی علی عبدی خرید ضایعات ساختمانی شما با بالاترین قیمت روز میباشد. جهت فروش ضایعات ساختمانی خود با قیمت بالا و تسویه حساب نقدی با مهندس علی عبدی تماس حاصل فرمایید.

نحوه تسویه حساب خرید ضایعات ساختمانی

تسویه نقدی در محل با بالاترین نرخ پیشنهاد برای شما دوستان و همکاران گرامی جهت فروش نقدی ضایعات خود با ما تماس بگیرید.

شماره تماس مدیر شرکت علی عبدی 09125342693

بهترین مرکز خرید ضایعات ساختمانی

شرکت ضایعاتی علی عبدی بهترین مرکز خرید ضایعات ساختمانی در تهران میباشد, شما مشتریان عزیز میتوانید فقط با یک تماس ما را در شرکت و محل فروش ضایعاتی خود ببینید. امروزه شرکت های بسیار زیادی در مزایده های مختلف ضایعات خود را به مزایده می‌گذارند تا بتوانند آن را با قیمت مناسب و قیمت خوب به فروش برسانند ولی مطمین باشید ک شرکت ما به بالاترین قیمت روز ضایعات شما را خریداری کرده در محل باسکول تسویه نقدی هم انجام میدهد.

ضایعات ساختمانی

ضایعات ساختمانی

ضایعات ساختمانی

ضایعات ساختمانی یا نخاله‌های ساختمانی، عبارت است از موادی که به شکل ناخواسته و تصادفی در عملیات ساخت‌وساز تولید می‌شود. این ضایعات شامل مصالح ساختمانی از قبیل عایق، میخ، سیم برق، میلگرد و همچنین ضایعات حاصل از فرایند آماده‌سازی مقدماتی محل پروژه همچون مصالح لایروبی، کنده درختان و قلوه سنگها می‌شود. نخاله‌های ساختمانی، ممکن است دارای سرب، آزبست یا سایر مواد خطرناک باشد.

بسیاری از پسماندهای ساختمانی، تشکیل شده‌اند از مصالحی چون آجر، بتن و چوب که بنا به دلایلی در طی عملیات ساخت‌وساز بدون استفاده مانده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که مقدار این ضایعات برابر با ۱۰ تا ۱۵ درصد کل مصالحی است که در عملیات ساختمانی به کار می‌رود. این مقدار بسیار بیشتر از میزانی است که توسط برآوردکنندگان (مترورها) در نظر گرفته می‌شود. با توجه به تنوع قابل توجه در بین انواع کارگاه‌های عمرانی، امکان فراوانی برای کاهش مقدار این ضایعات و استفاده مجدد از ضایعات در پروژه‌های دیگر وجود دارد

پس جهت بازیافت ضایعات ساختمانی خود با قیمت بالا با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس مدیر بنگاه ضایعات ساختمانی مهندس علی عبدی 09125342693