فرایند تولید نبشی و ناودانی

فرایند تولید نبشی و ناودانی گوشه و ناودان مهمترین پروفیل هایی هستند که در گروه مصالح ساختمانی قرار دارند و به صورت ترکیبی و در ساخت و سازهای انفرادی ، صنعتی ، کارگاهی و پروژه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر پروژه های صنعتی و ساختمانی ، از این بخش ها در ساخت تجهیزات برای زندگی روزمره نیز استفاده می شود. هر یک از این محصولات کاربردها و کارکردهای خاص خود را دارند که برای استفاده بهینه از این محصولات ، شما باید با مشخصات هر یک از آنها آشنا شوید تا از هر کدام از آنها بهترین استفاده را داشته باشید. در این مقاله سعی شده است خط تولید زاویه ها و گل میخ ها توضیح داده شود. گرد آوری شده توسط شرکت خرید ضایعات علی عبدی

فرایند تولید نبشی و نادوانی

نبشی چیست

نبشی چیست  نمایه ای است که دو ضلع آن دارد و این طرف ها عمود بر یکدیگر است و به شکل L است گوشه ای گفته می شود. این ضلع های عمود بر اساس اصطلاحات تخصصی “بال” نامیده می شوند. از نظر ظاهری ، این محصول به دو نوع: گوشه بال مساوی و گوشه بال ناهموار تقسیم می شود ، بدین معنی که یک بال از دیگری بزرگتر است. این محصول از نظر نوع تولید نیز متنوع است و به دو شکل تولید می شود: گوشه پرس و گوشه پارچه. کاربردهای این محصول در ستون ها ، خرپاها ، اسکلت های فلزی ، ساخت سازه های فلزی ، باربری ، اتصالات ستون به صفحات ، آسانسورها و غیره است.

نبشی چیست

نبشی چیست

روش تولید نبشی فابریک

روش تولید نبشی فابریک یک روند تولید گوشه پارچه با گرم کردن شمش فلزی مورد نظر در کوره آغاز می شود. پس از رسیدن به دمای مناسب ، شمش چندین مرحله نورد را طی می کند تا به تدریج ضخامت آن کاهش یافته و به طول آن اضافه شود. در آخرین مرحله چرخش ، قطعه کاملاً زاویه دار خواهد شد. این محصول پس از قطع شدن توسط دستگاه آماده عرضه به بازار است. در این فرآیند عواملی مانند قدرت و سرعت موتور و همچنین تعداد مراحل تولید بر کیفیت گوشه خروجی تأثیر می گذارد. شرکت ضایعات علی عبدی بهترین خریدار ضایعات در تهران میباشد.