خرید ضایعات چدن | خریدار ضایعات چدن


خرید ضایعات چدن

مرکز خرید ضایعات چدن توسط شرکت معاملاتی ضایعات علی عبدی با تسویه حساب نقدی در مکان معامله , خرید جزئی و کلی خرید ضایعات چدن, خرید ضایعات شما به نرخ روز میباشد جهت معامله و فروش ضایعات چدن با ما تماس بگیرید شماره تماس علی عبدی 09125342693

خرید ضایعات چدن

خرید ضایعات چدن

تسویه نقدی در محل با بالاترین نرخ پیشنهاد برای شما دوستان و همکاران گرامی جهت فروش نقدی ضایعات خود با ما تماس بگیرید.

شماره تماس مدیر شرکت علی عبدی 09125342693

خریدار ضایعات چدن

خریدار ضایعات چدن و کلیه ضایعات شرکت و کسب و کارتان را با قیمت بسیار بالا و قیمت به روز به فروش برسانید کافی است همین الان با مجموعه و تیم تخصصی خرید ضایعات چدن شرکت ما که به عنوان بهترین خریدار ضایعات چدن در ایران میباشیم تماس بگیرید تا همکاران تخصصی و حرفه ای ما با به روزترین قیمت به شما پیشنهاد بدهند و همچنین مشاوره رایگان را به شما ارائه می دهند جهت تماس با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

چدن چیست

چدن به آلیاژهایی از آهن و کربن که بین ۲٫۱ الی ۶٫۲ درصد کربن داشته باشند، گفته می‌شود. رنگ مقطع شکست این آلیاژ به عنوان شناسه نامگذاری انواع مختلف آن به کار می‌رود. بیش از ۹۵ درصد وزنی چدن را آهن تشکیل می‌دهد و عناصر آلیاژی اصلی آن کربن و سیلیسیم هستند.  چدنها، به استثنا نوع داکتیل، ترد هستند و به دلیل نقطه ذوب پایین، سیالیت، قابلیت ریخته‌گری، ماشین کاری، تغییرشکل ناپذیری و مقاومت به سایش به موادی مهندسی با دامنه وسیعی از کاربرد تبدیل شده و در تولید لوله‌ها، ماشینها، قطعات صنعت خودرو مانند سرسیلندر، بلوک سیلندر و جعبه دنده به کار می‌روند. چدن همچنین به تضعیف و تخریب ناشی از اکسایش مقاوم است.

انواع چدن

چدن خاکستری

چدن داکتیل

چدن سفید

چدن مالیبل

از چدن چه استفاده های میشود؟

برای ساخت پل، لوله‌ها، درپوش چاه‌های خیابان، ماشین آلات و بسیاری چیزهای دیگر تا زمان جایگزین شدن فولاد استفاده می‌شد. شکل توسعه یافته اش به عنوان خرپای سقف، شاغول کردن، خطوط گازی و هم چنین پنجره‌های دکوراتیو استفاده می‌شده‌است

مرکز خرید ضایعات چدن

مرکز خرید ضایعات چدن خرید به نرخ روز ، تسویه نقدی خرید جزئی و کلی در کلیه نقاط کشور مراجعه سریع قیمت مناسب ! انتقال سریع ! سرویس شبانه روزی بدون تعطیلی .متاسفانه با وجود دلالان و واسطه‌های بازار بسیاری از شرکت های فروش ضایعات چدن از فروش ضایعات شان امتناع می کند دلیل آن قیمت های بسیار پایین توسط دلالان با آنها پیشنهاد می شود.

در صورت موافقت تسویه حساب نقدی را با مشتری ما انجام می‌دهیم و در کمترین زمان ممکن تخلیه و بارگیری ضایعات را پس از خرید و قرارداد انجام می دهیم تا در دفعات بعدی بتوانیم به بهترین شکل ممکن با همدیگر همکاری داشته باشیم.

شماره تماس مدیر شرکت علی عبدی 09125342693