خرید ضایعات لوازم برقی | خریدار ضایعات لوازم برقی


خرید ضایعات لوازم برقی

بهترین مرکز خرید ضایعات لوازم برقی در ایران , بی شک یکی از بهترین خریدار ضایعات لوازم برقی در تهران شرکت ضایعاتی علی عبدی میباشد ک با سابقه بیش از 10 سال در شهرهای بزرگ مخصوصا تهران , شیراز , مشهد , اصفهان حرف اول را میزند , جهت ارتباط با ما برای فروش ضایعات لوازم برقی با شماره 09125342693 تماس بگیرید.

خرید ضایعات لوازم برقی کامپیوتر

خرید ضایعات لوازم برقی کامپیوتر

خریدار ضایعات لوازم برقی

شرکت ضایعاتی علی عبدی بهترین خریدار ضایعات لوازم برقی از جمله  کامپیوتر , مانیتور , لوح فشرده , تلفن ها و غیره در ایران میباشد, شرکت های ک قصد فروش ضایعات لوازم برقی خود را دارن میتوانن با مدیر شرکت ضایعات مهندس علی عبدی تماس حاصل فرمایند.

خرید ضایعات لوازم برقی کامپیوتری

خرید ضایعات لوازم برقی کامپیوتری

ضایعات الکترونیکی

ضایعات الکترونیکی یا زباله الکترونیک به دستگاه‌های الکترونیکی مصرف شده و قطعات آنان همچون تلفن‌ها و کامپیوترها، لوح فشرده و… که حاوی فلزات خطرناکی مانند سرب، کادمیوم و جیوه هستند گفته می‌شود که در صورت رهاسازی در طبیعت پس از پایان عمر مفید و عدم بازیافت صحیح آلوده‌کننده خطرناک محیط زیست به‌شمار می‌روند. با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی در عرصه کامپیوتر و الکترونیک عمر مفید این تجهیزات و کالاها در جهان ۲ تا ۳ سال و در ایران احتمالاً تا ۵ سال است پس برای بازیافت ضایعات الکترونیکی خود حتما با ما در ارتباط باشید.

نحوه تسویه حساب

تسویه نقدی در محل با بالاترین نرخ پیشنهاد برای شما دوستان و همکاران گرامی جهت فروش نقدی ضایعات خود با ما تماس بگیرید.

شماره تماس مدیر شرکت علی عبدی 09125342693

مرکز خرید ضایعات لوازم برقی

مرکز خرید ضایعاتی لوازم برقی مهندس علی عبدی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در خرید و فروش ضایعات از جمله ضایعات لوازم برقی در کارنامه خود کسب کند, ما با تسویه حساب نقدی و خرید بالاترین نرخ توانسته بهترین مرکز خریدار ضایعات لوازم برقی در ایران شود

نوحه تسویه حساب :  تسویه نقدی در محل با بالاترین نرخ پیشنهاد برای شما دوستان و همکاران گرامی جهت فروش نقدی ضایعات خود با ما تماس بگیرید. شماره تماس مدیر شرکت مهندس علی عبدی 09125342693